lørdag 2. januar 2010

min jul og nyttårs feiring :D

           

 safari amboselli og thsavo 013 safari amboselli og thsavo 015

 

 

 

 

safari amboselli og thsavo 016

 

det var felles periode for alle barna på NCS( den norske skolen) og på  den 13 dasember. Er det ikke da det er santalusia? ja jafall en dag i  desember kom det tuslende et santalusia tog av søte/tøffe unger gjennom teftbygget! utrolig koselig! det er lite som gir mer julestemning i afrika enn og få en lusikatt av en eller ei i santalusia toget!

 

 

desember nairobi 014 

safari amboselli og thsavo 027  

vi var på safari  fra 20-23 dasember. første var vi i amboselli en nasjonal park som ligger rett var kilimanjaro så når du våkner har du en super utsikt;)

safari amboselli og thsavo 248

safari amboselli og thsavo 041

desember nairobi 024

safari amboselli og thsavo 352etter på var vi i tsavo en park med mer kratt som  er delt i to tsavo east og vest. Vi var i Tsavo East. utrolig og se Guds skaper ver og hans natur. hver gang jeg går ut av døra u huset eller setter meg i en bil takker jeg Gud.

safari amboselli og thsavo 392

 

tenk at herren min har laget alt som  vi kan se og alt som vi kan ta på. han har at til og med skapt meg.

 

 safari amboselli og thsavo 416

hel dag på sjøen 055hel dag på sjøen 154

på lille julaften hadde vi en heldag på sjøen. vi var på delfin safgari og snorkla vi fikk sett litt av hvert! vi fikk svømt med skilpadde og  avslutta med skjø mat  på en lodge på ei øy.

hel dag på sjøen 101hel dag på sjøen 132 

romjul 001 romjul 122 romjul 184

på selveste julaften hadde v i en haldag i mombasa by, fort jesus og i en dyrepark med en 230 år gammel skilpade

 

    PC240025

 

vi hadde en fantastisk middag når vi kom til hotellet ikke akuratt ribbe men det var veldig godt! etter på satt vi oss på stranda og delte juleevangeliet, sang julesanger koste oss og  åpna noen pakker.

 

 

PC240013

PC240008

 

 

 

 

jula og nyttår 084

 

på nyttår var vi hos Onkel dag. vi grillet og koset oss nede ved bassenget. det var en fantastisk nyttårsfeiring. vi hadde biff, kylling og til og med norske pølser  med lompe idun ketsjup og sennep det var kjempe herligt!!

 

 

jula og nyttår 087

 

etter på dro vi til en utskikt pungt og så på fyrverkeriet over Nairobi by.

 

 jula og nyttår 092 jula og nyttår 106 jula og nyttår 109

  jula og nyttår 126 

vi tok et nattbad 02.05 eller 00.05 så hvis noen bader har bada før meg  i 2010 så er det bare noe og si i fra;) hehe. 

 

godt nytt år alle sammen jeg er glad i dere alle og må gud velsigne dere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar