onsdag 9. desember 2009

Ja da var det mitt første blogg innlegg fra afrika!



Jo her i afrika er koselig lite stress. men tiden kommer som den vill. så det er lite og gjør med det! vi har hatt tre uker i Nairobi og tre uker i pokot. Pokot var en fin plass!! vi ble godt kjent med de på tomta. spesielt gjennom daglige volleyball kamper.  Men kjenner nå når jeg sitter her i nairobi at jeg  savner alle dere hjemme noe veldig!! Ser hvor mye dere betyr for meg nå når jeg er borte fra dere!!! Maten her i kenya er god!!! Det er ikke den skarpeste maten. Men det er helt greit!! Kan ha noe med at det ikke akkurat er etiopisk mat som jeg er vant med men ugali det metter mer en noe annet og kjøtte her er utrolig mørt.

ikveld var jeg og noen andre av tefterene hos min onkel (Dag Bredvei) og spiste litt ordentlig mat som kona Feven hadde laget ho lager fantastisk injera og super wott. det var kjempe koselig og se Lemlem og Judit igjenn og. gleder meg til å være der i julen.!!!


Takk for alle dere som ber for meg og tenker på meg! det betyr utrolg mye for meg.


jeg skal prøve og holde dere mer oppdatert fram over:)

1 kommentar: